Pàgina d'inici » Poesies » 2persones

2persones

2 persones
                                          es coneixen.
Es descobreixen.
                                                                  Es reuneixen
i s’encaixen
un cop les estones
                                                                                     volen

passatgeres i efímeres

mentre els mantres
creixen

T’estimo. M’estimes. T’estimo. M’estimes. T’estimo. M’estimes. T’estimo. M’estimes.T’estimo. M’estimes. T’estimo. M’estimes.T’estimo. M’estimes. T’estimo. M’estimes.T’estimo. M’estimes. T’estimo. M’estimes.T’estimo. M’estimes. T’estimo. M’estimes.T’estimo. M’estimes. T’estimo. M’estimes.

I així es van omplint.
Complementant.

Creant-se
                                                       i recreant-se
en la dansa
                                   inequívoca
de voler-se
sense distància.

2 persones,
s’esbarallen
i es mantenen
                                    sense trencar la baralla
per tornar a jugar
                                      en una nova batalla
per donar la talla
i no fer palla
ni llenya
de l’arbre caigut.

O aprendre’n.

La nota
melòdica
aquesta vegada
denota una visió
única
que s’ajuda
equilibrant-se
en una balança
compartida
en la confiança
mutua
i el recolzament
de la ment
més propera
com element
i com a drecera
cap al camí que es vol caminar.

Deixa un comentari

