Pàgina d'inici » Poesies » AngoixaAlçada

AngoixaAlçada

Se m’alça
l’angoixa
aquesta sensació
desconeguda ¿?
que em descalça
de tota la meva seguretat
davant de qualsevol acció
prèviament
premeditada.

La meva ment
en un etern lament
té un parlament
constant
en contra,
volent esperançar-se
creixent,
fins afartar-se
i simplement
poder més.

El poder
de poder
resideix, sembla
en voler.
Però sense voler
de passada,
com qui no vol la cosa
amagant voler-ho
s’aïlla l’amagatall
que ens fa molt més visibles.

Visibilitzant
la possibilitat
de convertir-me
per sempre
en invisible
m’entra la gana de viure
encara que sigui només
per riure…

Deixa un comentari

