Pàgina d'inici » Poesies » Marramiau

Marramiau

Hi vaig

I torno

A l’ombra

del faig.

Que faig
i desfaig

Sóc Sans,

però més adequat
Sería Eco.

Per la constant
i permanent
Reproducció
del dubte
Que suscita
com em dic
(com em diuen..)

Que?
Ibai, que?
diuen
gairebé sempre
Quan els sona Ivan antic
O mal pronuncia /Mal entés o desenfatitzat/Sense tonalitat/o Emoció

Vaig

al riu d’on surt
el meu nom
rierol
caudal
de la meva
desdibuixada i descrita
Vida.

Ibai
és senzill i simple
fàcil d’entendre
Fins i tot per a qui no sap parlar, encara.
O no se sap la cita:
I si, bai és si en vasc
tot el cas és
del casc
la pista del mot
que de la resina
del cascall
i del seu terreny
regat
per la vall
del seny
n’és regalat.

Un mot
que és un dot
i no un punt
junt
a cap coma
i tothom sap
i té al cap
al saber-lo.

De sentit comú i coneixement

Anuncis

Deixa un comentari

